Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mmmm1

14. 10. 2011 19:50
a proč ...Vás to děsí...

já se tomu vůbec nedivím.... tím, že jsem svolil k jednomu dítěti si myslím, že jsem slaboduchý jedinec, který svojí neuvážeností přivedl na svět pouze dalšího otroka do tohoto systému.,, a to si žiju dle Vašeho scenáře...,, jenom se v tom systému cítím jak otrok =  2 děti je něco jako nepsané pravidlo, které se nenápadně říkalo ve školách už na 1. stupni... něco jako společenská norma jsem 71r. - za každého člověka co odejde, aby byl další...-3 dítě je převážně důsledkem selhání antikoncepce, náboženství, v některých smutných případech soc. dávky.... v mém okolí neznám nikoho,kdo by 3 děti někdy plánoval... . Hodně štěstí...přeji Vám

0 0
možnosti
EN

tuana

14. 10. 2011 19:46
víte,Leničko

až bude Vašemu dítku pár let,pochopíte.Životní praxe je dost silný kafe......Co kdyby jste zatím psala o svých zkušenostech z poradny pro maminy,nebo kde chcete rodit,jaké jméno se Vám líbí nejvíc a tak...

Přeji krásné těhotenství a zdravé miminko:-)

2 0
možnosti
LH

nespavec

14. 10. 2011 19:37
Vícečetná rodina

je jistě fajn ale...  Dnešní matky se nechtějí jen starat o rodinu, chtějí se také zapojit do práce.Málokterý zaměstnavatel umožní matkám pracovat na půl úvazku a když náhodou ano tak na ně klade nároky jako při normální pracovní době.Čili plat za pol.úvazek, práce za plný. No neberte to;-D!!

3 0
možnosti
A

AA01_multinekulturní

14. 10. 2011 23:12
Re: Vícečetná rodina

Vidíte, další argument, který jsem já neuvedl. Zrovna dnes jsem měl se ženou hádku. Faktem je, že když je potřeba někam s dětmi k doktorovi či kamkoli jinam, v 99% jde manželka. Její zaměstnavatel je s tím tak nějak smířený (ženský kolektiv), kdežto u nás v práci je to vždy problém, který se musí "řešit"...U nás se prostě počítá s tím, že to manželky nějak oběhají..Fakt je, že finančně je to pro nás opravdu lepší, když si vezme volno má choť...

0 0
možnosti
M

milanalois

14. 10. 2011 19:33
dvě jsou málo

My máme tři a kdyby přišlo čtvrté, také bychom je uvítali s láskou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1955x
Jsem člověk. Člověk? Žena. Žena?? Křesťanka. Křesťanka??? Manželka. Manželka???? Matka. Matka????? Některé věci mě nepřestávají udivovat.

Moje osobní stránky najdete na webu: www.kollenka.cz

Publikuji také na www.sklenenykostel.cz