Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

jamijam

20. 8. 2012 9:12
No neviděl jsem to, ale vaše reakce

mi připadá dost hysterická. Asi dítě s tisícovkou na obličeji neukazovali, ale nevím.

Prostě předvedli tu jednu stránku, tu finanční, i ta je důležitá. Samozřejmě jsou i jiné stránky rodičovství a mateřství, tak je předveďte třeba vy! ! :-)

4 0
možnosti
VH

Stará kára

20. 8. 2012 9:42
Re: No neviděl jsem to, ale vaše reakce

Mýlíte se.  Hysterické jsou pořady ČT.  Ukazují, že vlastně mít dítě je oběť.  Omyl.  Jen dát přednost pohodlí (spíše než penězům) před dětmi je zrůdnost.

1 0
možnosti
LG

lenka.g

20. 8. 2012 9:04
No...

Jenže asi máme o životě a životní úrovni dítěte různé představy. Z čehož vyplývá, proč sociálně slabé případy mají dětí spoustu a vysokoškoláci často žádné. Myslím si, že chceme dítěti poskytnout takové zázemí (a nebo lepší), které jsme měli sami. Takže zatímco některým lidem nevadí, že jich ve dvoupokojovém bytě žije dvacet, jiným by setsakra vadilo, že jsou závislí na sociálních dávkách, nájemním bytě a že za současné finanční situace neuživí dvě děti na vysoké škole.

Takže jo, patřím k těm sobcům, co ze svého platu málem neuživí ani sami sebe, pročež si za těchto okolností odmítají pořídit dítě. Moje exšvagrová má dvě děti, za celej život pracovala dohromady tak rok, přesto má peněz víc než já s vysokou školou. A to nikoli proto, že by otcové platili horentní sumy na výživném. Takže jsem sobec, když si chci své děti živit sama a nepožaduju to od vás všech, co platíte daně?:o)

3 0
možnosti
VH

Stará kára

20. 8. 2012 9:46
Re: No...

Kolik že potřebujete na to, abyste "se téměř neuživila"?  Napadlo vás, že ve dvou jsou režijní náklady na osobu téměř poloviční?  Kolik byste potřebovala na dvě děti?  Jak velkou vilu (když nájemní bydlení vylučujete)?  Stačilo by vám jedno auto a jen jednou ročně 14 dní u moře?  Co ještě je nutné - podle vás - k tomu, aby dítě vůbec přežilo?

0 0
možnosti
JD

pedr64

20. 8. 2012 9:00
tak Vaše

morální rozhořčení je poněkud v rozporu s tím, že si do svého CV napíšete matka až na poslední místo

1 0
možnosti
VH

Stará kára

20. 8. 2012 9:47
Re: tak Vaše

Možná. Možná je hezké, že to vůbec poznamenala (kolik matek to v CV má?).  Je to jak s poloplnou lahví.

0 0
možnosti
VT

čirokéz

20. 8. 2012 8:59
Není to tak jednoduché

Zplodit dítko není pro většinu z nás až takový problém, ale těžší je poté se o něj náležitě starat. A ona to finanční zátěž opravdu je a pořádná. V pátek mi synek hlásil, že už jsou mu tenisky malé - nu což, zašli jsme do obchůdku a během chvilky jsem byl téměř o tisícovku lehčí. :-/

3 0
možnosti
JD

pedr64

20. 8. 2012 9:01
Re: Není to tak jednoduché

kolik je synkovi? 18?

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1955x
Jsem člověk. Člověk? Žena. Žena?? Křesťanka. Křesťanka??? Manželka. Manželka???? Matka. Matka????? Některé věci mě nepřestávají udivovat.

Moje osobní stránky najdete na webu: www.kollenka.cz

Publikuji také na www.sklenenykostel.cz